BRIS-idolkampanj på våra mjölkbaksidor

Från ungefär 25 december och cirka tre månader framåt kommer BRIS-idolkampanj att synas på baksidan av våra föpackningar med mjölk, fil och yoghurt.

Under parollen ”Vi bryter tystnaden” berättar idolerna om ensamhet, att inte passa in, att vara vilsen och osäker och om utsatthet. Det är modiga och viktiga berättelser som förhoppningsvis kommer att stärka, inspirera och ge stöd till barn och unga som växer upp idag. På Brisidoler.se kan du läsa mer om kampanjen och se längre enskilda intervjuer med idolerna.

Vi har tidigare haft samarbete med BRIS, barn och ungdomar ligger oss varmt om hjärtat. Eftersom mjölkbaksidorna vänder sig just till barn och ungdomar i Sverige känns det som ett naturligt val av samarbete.

Arla Konsumentkontakt

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.