Hur gör man en reklamation?
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och hantera ditt ärende vidare som en reklamation behöver du fylla i vårt formulär.
Du kan även reklamera via telefon på nummer 020 - 99 66 99
Våra telefontider är helgfria vardagar 13.00-16.00
Du kan även reklamera via telefon på nummer 020 - 99 66 99
Våra telefontider är helgfria vardagar 13.00-16.00
Följ inlägget
4
följare
Sofia
Du får ett autosvar efter att du skickat reklamationen till oss. Vi ser att din reklamation har kommit fram, och vi kommer svara dig så snart vi kan.
Vänliga hälsningar
Skickade en reklamation den 29/10
inget svar ännu , undrar om den kom fram ,
försöker med en ny men eran sida tar ej emot
Anders
Reklamationen du gjorde 29/10 har vi inte tagit emot, men den du gjorde nyss har däremot kommit fram till oss som den ska.
Vi återkommer under dagen med svar på din reklamation.
Vänliga hälsningar
Vänliga hälsningar
Det verkar vara något fel på sidan med vårt reklamationsformulär, våra tekniker håller på att felsöka för åtgärder.
Vore toppen om du har möjlighet att ringa oss på 020-99 66 99, vi har öppet 13-16 helgfria vardagar, eller om du vill avvakta tills tekniken är med oss igen.
Vänliga hälsningar
Vi har för tillfället tekniska problem med reklamationsformuläret på vår hemsida. Du får gärna ringa oss på 020-99 66 99, vi har öppet 13-16 helgfria vardagar eller avvakta tills formuläret är igång igen.
Vänliga hälsningar