Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör man en reklamation?

För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och hantera ditt ärende vidare som en reklamation behöver du fylla i vårt formulär.

Du kan även reklamera via telefon på nummer 020 - 99 66 99
Våra telefontider är helgfria vardagar 13.00-16.00
Arla Konsumentkontakt Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Fick ingen bekräftelse på min reklamation, brukar det vara så?
    Sofia
    Sofia
  • Hej Sofia och tack för att du skriver till oss!

    Du får ett autosvar efter att du skickat reklamationen till oss. Vi ser att din reklamation har kommit fram, och vi kommer svara dig så snart vi kan.

    Vänliga hälsningar

    Christina Kommunikatör
  • Hej
    Skickade en reklamation den 29/10
    inget svar ännu , undrar om den kom fram ,
    försöker med en ny men eran sida tar ej emot

    Anders
    Anders
  • Hej Anders!

    Reklamationen du gjorde 29/10 har vi inte tagit emot, men den du gjorde nyss har däremot kommit fram till oss som den ska.

    Vi återkommer under dagen med svar på din reklamation.

    Vänliga hälsningar

    Christina Kommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.