Varför är det brister på Yoggi® i butik?
Vi har tekniska problem i produktionen som gör att vi inte får fram hela behovet av av Yoggi®, vilket i sin tur leder till brister i våra leveranser ut till kund.
Vi gör allt vi kan för att leverera det kunderna vill ha, leveransförmågan stiger gradvis och vi hoppas snart kunna leverera Yoggi® fullt ut.
I väntan på er favorit Yoggi®, prova gärna vår goda Arla Ko® Yoghurt!
Vänliga hälsningar
Vi gör allt vi kan för att leverera det kunderna vill ha, leveransförmågan stiger gradvis och vi hoppas snart kunna leverera Yoggi® fullt ut.
I väntan på er favorit Yoggi®, prova gärna vår goda Arla Ko® Yoghurt!
Vänliga hälsningar
Följ inlägget
0
följare
Min fråga: Är det verkligen sant eller har personalen blandat ihop korten något p.g.a. de nu tekniska problem i produktionen?
Det stämmer, den här veckan upphörde vi med produktionen av samtliga Yoggi Lätt. Förändringen var planerad sedan tidigare och har inget med produktionsstörningarna att göra.
Samtidigt lanserar vi fler smaker av Yoggi Mini och sänker sockerhalten i våra smaksatta Arla Ko yoghurt.
Hoppas du hittar nya yoghurtfavoriter i vårt sortiment.
Vi önskar dig en fin höst!
jag har köpt Yoggi Mini Samoa efter produktionsstörningen och upplever smaken som mer syrlig samt att den liter jag köpte saknade helt fruktbitar, som tidigare fanns.Vad kan det bero på?
Då har något gått fel,smaken på Yoggi Mini ska vara densamma som tidigare.
Därför ber vi dig göra en reklamation, så vi får möjlighet att utreda vad som är fel, samt kompensera dig för produkt
Välkommen åter och fin dag till dig!
Yoggi Mini Chokladsmak var en tillfällig smak som togs bort ur sortimentet nu under vecka 38.
Vi får hålla tummarna för att någon typ av relansering kommer i framtiden.
Vi önskar dig en fin dag!